LABORATOIRES VIVACY POLSKA LAUREATEM MEDALU EUROPEJSKIEGO

Laboratoires Vivacy Polska otrzymało prestiżową nagrodę „Medal Europejski” przyznawaną przez Business Centre Club i Europejski Komitet Ekonomiczno-Społeczny, najważniejszą dla przedsiębiorców instytucję działającą przy Komisji Europejskiej, za promocję i dystrybucję marki STYLAGE®, w tym w szczególności za jej wysoką jakość, profesjonalną wiedzę firmy oraz zastosowane innowacje.

Laboratoires VIVACY jet pionierem w zakresie koncepcji, produkcji i zastosowania kwasu hialuronowego STYLAGE®. Sercem innowacji firmy jest centrum R&D w Archamps w Haute-Savoie, gdzie od niemal 20 lat powstają innowacyjne rozwiązania anti-aging. Vivacy współpracuje ze światowej klasy ekspertami - zarówno lekarzami, jak i biotechnologami. Wymiana informacji, wiedzy i doświadczeń są integralną częścią strategicznego zarządzania firmą na poziomie regionalnym i międzynarodowym.

Medal Europejski to ogólnopolskie przedsięwzięcie, którego zadaniem jest wyróżnianie oraz promocja wyrobów oraz usług oferowanych przez firmy działające w Polsce, wzbudzanie zainteresowania standardami europejskimi i przepisami obowiązującymi w Unii Europejskiej, upublicznienie w Polsce i w Unii Europejskiej przykładów dobrej jakości i promocja metod jej osiągania, zainteresowanie polskich przedsiębiorców wielomilionowym rynkiem Unii Europejskiej, a także zainteresowanie konsumentów i przedsiębiorców z krajów Unii Europejskiej laureatami Medalu Europejskiego.

To również najwyższej klasy rekomendacja wystawiana od ponad 30 lat w Polsce wyróżnionym produktom i usługom przez najważniejszą dla przedsiębiorców instytucję działającą przy Komisji Europejskiej – Europejski Komitet Ekonomiczno-Społeczny.

„Jesteśmy jedną z czołowych firm na świecie oferujących nowatorskie rozwiązania i produkty z zakresu medycyny estetycznej. Od niemal20 lat inwestujemy w badania i rozwój, które stanowią nie tylko gwarancję jakości, która jest naszym znakiem rozpoznawczym, ale również podstawą zaufania setek tysięcy lekarzy i pacjentów. Otrzymane dzisiaj wyróżnienie to dla nas wielka radość, ale i zobowiązanie na kolejne lata” - komentuje Joanna Szendzielorz, prezes Laboratoires Vivacy Polska.

Nagrodzone preparaty STYLAGE® to linia innowacyjnych żeli jednofazowych zawierających usieciowany kwas hialuronowy z zastosowaniem opatentowanej technologii IPN-like w połączeniu z naturalnymi przeciwutleniaczami.

Technologia ta polega na wzajemnym przenikaniu się usieciowanych struktur kwasu hialuronowego i zapewnia wyjątkową elastyczność produktu ułatwiającą wypełnianie głębokich zmarszczek lub korekcję w obrębie grubszej skóry. Pozwala zachować częściową niezależność wzajemnie przenikających się sieci, zapewniając tym samym łatwość i równomierność iniekcji oraz idealne rozmieszczenie produktu w skórze właściwej. Gwarantuje również spoistość kwasu hialuronowego podczas iniekcji oraz po zabiegu w miejscu korekcji. Dzięki słabym wiązaniom łączącym przenikające się sieci zapobiega migracji produktu i zapewnia gładkość skóry.

„Od momentu powstania VIVACY naszą misją było, jest i będzie podkreślanie prawdziwego piękna i indywidualnych cech kobiet i mężczyzn. Made in France to gwarancja jakości, zarówno z punktu widzenia know-how, potencjału badawczego i innowacyjnego” - dodaje Joanna Szendzielorz, prezes Laboratoires Vivacy Polska.

W 2018 roku Vivacy wprowadziła również na rynek innowacyjną i opatentowaną technologię strzykawek Stylage Bi-SOFT®, która pozwala lekarzowi na większą precyzję, wygodę i maksymalną kontrolę podczas iniekcji kwasu hialuronowego, co z kolei zapewnia pacjentom poczucie bezpieczeństwa i zdecydowanie poprawia komfort zabiegu.

Wszystkie produkty marki VIVACY są dostępne w sklepie internetowym sklep-vivacy.pl.


NOWA KOLEKCJA DERMOKOSMETYKÓW VIVACY BEAUTY JUŻ W SPRZEDAŻY!

10 czerwca 2021 r. w hotelu Raffles Europejski Warsaw miała miejsce prezentacja najnowszej linii dermokosmetyków Vivacy Beauty. W jej skład wchodzi sześć produktów, które stanowią podstawę codziennych rytuałów pielęgnacyjnych, a także pielęgnację uzupełniającą po zabiegach z zakresu medycyny estetycznej.

Podczas spotkania Joanna Szendzielorz, prezes Laboratoires Vivacy Polska przybliżyła historię marki oraz założenia najnowszej kampanii promocyjnej, w której w rolę oficjalnych ambasadorów wcielili się współpracownicy marki. „Tworzymy markę bliską ludziom, dlatego do kampanii postanowiliśmy podejść innowacyjnie. Dzisiaj Klienci oczekują od nas przede wszystkim autentyczności. Postanowiliśmy pokazać prawdziwe twarze osób, które stoją za marką i identyfikują się z oferowanymi przez nas produktami. Wyjątkowość, spontaniczność, autentyczność: to główne wartości, które przyświecały nam w kampanii i które sprawiają, że dzisiaj Vivacy cieszy się ogromnym zaufaniem ze strony lekarzy, pacjentów i konsumentów. To dla nas ogromna radość ale i zobowiązanie”.

Gość specjalny spotkania Denis Couchourel – dyrektor R&D Laboratoires Vivacy Paris przyznał, że „w procesie starzenia się skóry mamy do czynienia z wieloma procesami. Zmienia się jakość skóry, jak i jej objętość a na światło dzienne wychodzą rzeczy, które do tej pory były w cieniu. Naszą motywacją było stworzenie produktów, które odpowiedzą na zmieniające się oczekiwania naszych pacjentów. Tak we współpracy z lekarzami z całego świata zrodził się pomysł na Vivacy Beauty, którego formulacje opracowaliśmy w laboratorium Vivacy”.

Denis Couchourel przybliżył Gościom budowę i działanie kompleksu VIVASÔME®, podkreślając innowacyjne podejście Vivacy do transportu substancji aktywnych w głąb skóry przy wykorzystaniu liposomu, którego budowa jest podobna do struktury naturalnej warstwy hydrolipidowej i pomaga w penetracji składników aktywnych. „Hermetyczne zamknięcie składników aktywnych zostało stworzone w celu ich dyfuzji w głąb skóry czyli działania w obrębie naszych komórek zwanych fibroblastami. W skład kompleksu VIVASÔME® wchodzi prekursor kwasu hialuronowego odpowiedzialny za odżywienie komórek skóry i ich regenerację, antyoksydant jakim jest sorbitol, booster kolagenu i elastyny a także wyjątkowa woda Treignac”.

„Jej wyjątkowość polega na wysokim, 33 procentowym stężeniu krzemu w suchej masie. Krzem jest niezwykle ważnym pierwiastkiem który potrzebny jest m.in. do syntezy włókien elastynowych i kolagenowych w skórze a także pozwala na wyciszenie zbyt reaktywnej skóry, koi jej podrażnienia oraz wykazuje właściwości nawilżające. Ta woda to prawdziwy diament wśród składników naszych produktów. Treignac to duma Vivacy” – podsumował dyrektor R&D.

Podczas spotkania dermatolog z wieloletnim doświadczeniem, dr n. med. Anna Okruszko opowiedziała Gościom o tym jak ważna jest codzienna pielęgnacja w ramach domowych i gabinetowych rytuałów a także co możemy zrobić by zapobiec starzeniu się skóry.

„Nie obietnice, a dowody dzisiaj przemawiają do pacjentów. Zdrowy naskórek może zapewnić nam zdrową skórę, dlatego tak ważna jest codzienna pielęgnacja (…)W naszym organizmie od zawsze miejsce mają dwa procesy: proces produkcji oraz proces degeneracji. Im starsi jesteśmy, tym bardziej proporcje te zmieniają się na rzecz procesu degeneracji. Tak powstają zmarszczki”.

Dr Okruszko przyznała, że „istnieją dwa rodzaje starzenia się skóry: wewnątrzpochodne czyli zmiany związane z procesami fizjologicznymi zachodzącymi w skórze, czyli tzw. „zegarem biologicznym” a także zewnątrzpochodne czyli powodowane działaniem czynników zewnętrznych takich jak palenie papierosów, zanieczyszczenia, promieniowanie UV, brak snu, zła dieta czy nieprawidłowe dbanie o skórę. Dlatego wszystkie nasze nawyki – zarówno te dobre jak i złe – znajdują odzwierciedlenie na naszej twarzy. Starajmy się by tych dobrych było jak najwięcej. Jednym z takich działań jest codzienna, regularna pielęgnacja, która stanowi klucz do sukcesu, jakim jest piękna i pełna blasku skóra”.

Koncepcje wszystkich produktów Vivacy od prawie 20 lat opracowywane są przez zespół naukowców w fabryce Laboratoires Vivacy, znajdującej się w Archamps w dynamicznie rozwijającym się regionie Haute-Savoie, w pobliżu granicy francusko-szwajcarskiej. Fabryka od lat jest prestiżowym ośrodkiem badań i rozwoju, a jej marki synonimem beauté à la française.


KOMUNIKAT W SPRAWIE COVID-19

 


KONFERENCJA PRASOWA - TRENDY I ZMIANY W BRANŻY W 2020! 

5 marca 2020 r. Vivacy Paris i Vivacy Polska zaprosiły dziennikarzy na śniadanie prasowe. Joanna Szendzielorz, CEO Vivacy Polska i Waldemar Kita, President Laboratoires Vivacy Group przedstawili sytuację na rynku medycyny estetycznej. Przytoczyli badania i liczby wskazujące na znaczny potencjał rynku oraz tendencje wzrostowe w sektorze wypełniaczy. Kolejnym tematem była kwestia millenialsów, którzy masowo wkraczają do gabinetów oraz mężczyzn i ich potrzeb. Gościem specjalnym był dr Wojciech Marusza, który na podstawie własnych doświadczeń komentował zmieniające się oczekiwania pacjentów. Na zakończenie przedstawiciele firmy poinformowali o zmianach w korporacji, w wyniku których powstał polski oddział Vivacy Group. 

W spotkaniu wzięło udział ponad 30 dziennikarzy, którzy po części oficjalnej, dzielili się z nami swoimi spostrzeżeniami i zadawali wiele pytań dotyczących zaprezentowanych informacji.

DOŁĄCZ DO NAS NA FACEBOOKU.