Reklamacje

Jak dokonać reklamacji?

Klient indywidualny

Reklamację należy zgłosić wysyłając do nas emaila na adres: reklamacje@vivacy.pl. Szczegółowy opis wady oraz zdjęcia pozwolą nam szybciej rozpatrzyć reklamację. O sposobie jej rozpatrzenia zostaniesz poinformowany na adres e-mail z którego zostało wysłane.

W przypadku odesłania reklamowanego produktu pamiętaj o starannym zapakowaniu i zabezpieczeniu go przed uszkodzeniem w trakcie transportu.

Lekarz

Zaloguj się na swoje konto w Strefie lekarza. Przejdź do zakładki Moje konto. Wybierz z listy zakładkę Reklamacje. Wypełnij wszystkie pola zgodnie z instrukcją. Jeżeli jesteś już zalogowany, kliknij tutaj i wypełnij formularz reklamacyjny. O sposobie jej rozpatrzenia zostaniesz poinformowany drogą mailową na adres, który został podanym w formularzu reklamacyjnym.